söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Kärleksboktips
En liten kärlekssång-Michelle Magorian
Simon och Sophie- Emma Granholm
Sandor slash Ida-Sara Kaedefors
Hur kär får man bli?-Katarina von Bredow
Expert på att rodna-Katarina von Bredow
Syskonkärlek-Katarina von Bredow
Klassresan-Moni Nilsson
Malin+Rasmus=Sant- Moni Nilsson
Min typ brorsa-Johanna Lindbäck
Shoo len- Douglas Foley
Hata Romeo-Rachel WingInnan jag dör- Jenny Downham
Tillsammans-böckerna- Denise Rudberg
Deluxe- Anna Godbersen
Dear John-Nicholas Sparks
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket-Gunnar Ardelius

Kärleksfilmtips
The notebook
Little miss Sunshine
(500) days of summer
The Holiday
Finding neverland
What's eating Gilbert Grape
Eva och Adam- fyra födelsedagar och ett fiasko



"The notebook"


Glad alla hjärtans dag!
Jag är ingen firare av dagen. Allafall ingen som samlar rosor och staplar chokladaskar på hög, men fira lite är bara mysigt. Något som lyser upp februari.
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar