söndag 5 september 2010

Du har chans att vinna två biljetter till Releasefesten av Reckless!


Författaren Cornelia Funke har skrivit en hel drös med barn och ungdomsböcker. Hennes senaste bok Reckless släpps om bara 9 dagar och nu har du chans att vinna två biljetter till Releasefesten, en för dig och en för den du väljer att ta med. Du har chans att vara med om en världspremiär. Reckless släpps i USA, England, Tyskland, Norge, Spanien, Frankrike, Mexiko, Ryssland och Sverige samtidigt.


Festen går av stapeln tisdagen den 14 september kl. 18.00-20.00 på Palatsets kontor i Stockholm, Gamla Stan, Munkbrogatan 2, på samma gata som tunnelbanan. Det kommer att bjudas på mat, livesändning från New York, intervju med Cornelia Funke och happenings. Det kommer bli en superrolig kväll och den enda du behöver göra för att tävla är att kommentera detta inlägg med din mailadress och ett svar på vilken som är din favoritbok av Cornelia Funke. Sedan kommer jag göra en lottning och så fort som möjligt kontakta vinnaren. Lycka till!
Sista dagen att skicka in ditt svar, 7 september 20.00.



Vill du läsa mer om boken?
Vill du läsa mer om Palatset?


P.S Du måste vara under 18 år för att tävla. ;)

/Hanna

2 kommentarer:

  1. Eftersom att jag inte läst någon bok av henne är det svårt att säga men jag skulle jättegärna läsa Bläckhjärta, alla säger att den är så bra.

    lillebil.wallner@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag har läst HELA EN bok av henne (Bläckhjärta) känner jag att jag gärna vill vara med och tävla.

    Min favoritbok är: Bläckhjärta. OFC.

    Mitt namn är Miranda. (Går i din klass, hehe. Du kanske vet vem jag är? Fast jag är lite osynlig av mig... ;-) Försök hitta mig! Hi hi.)

    mirre95@gmail.com (om du vill mejla mig ;-) <333)

    SvaraRadera