fredag 30 april 2010

Världens trevligaste prao på Rum för Barn

Hej!

Nu har jag haft prao i två veckor och det känns både skönt och konstigt att komma tillbaka till skolan på måndag. Idag träffade jag alla i klassen eftersom vi hade en orienteringsdag (på praoveckorna!), men det var roligt att träffas igen och om jag ska vara ärlig var det skönt att komma bort från Stadsbiblioteket. Min första praovecka var superbra, på Kulturhuset och jag ville verkligen inte gå därifrån förra fredagen. Alla var så snälla och trevliga och det var så roligt där. Jag fick vara både i bildverkstaden och biblioteket, gå runt på hela Kulturhuse och se utställningarna, en dag var det författarbesök och min fredag avslutades med att det var afrikansk dans i Bildverkstaden. Jag kommer inte glömma den praoveckan!

Jag fick en jättefin bok från alla som jobbar på Rum för Barn:




Ha det bra/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar